Pengumuman Penting Buat Pelanggan Red Gincu



Salam buat semua pembaca yang Dihormati,

Pihak RedGincu ingin meminta jasa baik daripada pihak anda untuk menghubungi pihak kami dengan kadar segera jika anda ada mempunyai sebarang masalah berkaitan perkhidmatan kami, tingkah laku staff, sebut harga dan juga pelbagai masalah yang berkaitan dengan anda.

Kami tidak mahu pihak anda bertanya kepada pihak yang memang tidak pernah ada kaitan dengan perniagaan kami . Jika anda nak bertanya apa sahaja kami sedia mendengar dan kami akan cuba bertindak dengan kadar segera.

Kami juga tidak mahu menimbulkan sebarang masalah besar dengan pihak yang tidak terlibat. Oleh itu kami ingin meminta jasa baik pihak pelanggan untuk terus menghubungi Creative Director iaitu PUAN SURIANIE untuk sebarang masalah, aduan di talian 019-5434377.

Untuk pengetahuan pihak anda juga, PUAN JUMIZAH tidak lagi bersama pihak crew Redgincu. Beliau menjalankan perniagaan beliau sendiri. So kepada pelanggan , anda tidak perlu menghubungi beliau untuk membuat aduan berkaitan dengan keburukan, kebaikan dan sebarang masalah kepada beliau. 

Sila ajukan terus masalah anda kepada pihak yang terlibat SAHAJA bagi mengelakkan sebarang perselisihan faham kelak Pihak kami juga telah menyediakan kotak Aduan/Cadangan untuk memudahkan pihak anda menyalurkan sebarang aduan mahupun cadangan.


Kerjasama dari pihak anda, amat kami hargai :


Ikhlas Dari,
Puan Surianie Samsudin
Creative Director 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...